Nasze motto to słowa wypowiedziane przez Janusza Korczaka:
                        ,,Dzieci już są ludźmi, mają swoje prawa, dążenia, oczekiwania
                          i stosunki z nimi trzeba układać na zasadzie współdziałania  i współpartnerstwa.”
 Edukacja wczesnoszkolna to pierwszy etap edukacji szkolnej. To klasy I - III.
W roku szkolnym 2010/11 -obejmuje 3 klasy pierwsze, 3 klasy drugie i 3 klasy trzecie.
W Edukacji wczesnoszkolnej pracuje obecnie 9 wysoko kwalifikowanych nauczycieli z bogatym doświadczeniem. 
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 7.Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej – mgr Jolanta Majewska –  prowadzi  zajęcia w klasie II c.
Klasa I a – wychowawczyni klasy – mgr Anna Drewniak – Janczarek.
Klasa I b – wychowawczyni klasy – – mgr Agnieszka Rudzka
Klasa I c - wychowawczyni klasy –  mgr Grażyna Antoń.
Klasa II a – wychowawczyni klasy – mgr Iwona Pastuszak.
Klasa II  b – wychowawczyni klasy - mgr  Małgorzata Paluch.
Klasa II c  – wychowawczyni klasy – mgr Renata Szymańska.
Klasa III a  – wychowawczyni klasy – mgr Barbara Niezgoda
Klasa III b – wychowawczyni klasy - mgr Anna Wójcik.
Klasa III c – wychowawczyni klasy – mgr Bożena Rejniak
 Bierzemy udział w różnych formach doskonalenia, służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły.
 Każde dziecko dla nas jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Dbamy o to, aby czuło się ważne i miało poczucie swojej wartości. 
Już od pierwszych zajęć podejmujemy działania sprzyjające wzajemnemu poznaniu się dzieci. Proponujemy im zabawy, które uczą dostrzegania drugiego człowieka, akceptowania jego inności, szanowania jego potrzeb i tolerowania odmiennych upodobań. Uważamy, że zbudowanie u dzieci poczucia bezpieczeństwa, zaufania i akceptacji to droga do sukcesów dydaktycznych i wychowawczych każdego ucznia.
MY –nauczyciele Edukacji wczesnoszkolnej  staramy się aby zapewnić  dzieciom :
·	możliwość zrozumienia i uznania dla ich wysiłków oraz dla ważności poruszanych przez nich spraw; 
·	stosowanie  różnorodnych form zajęć wzbudzających zaciekawienie       i zaangażowanie uczniów w temat; 
·	stwarzanie sytuacji, w których każde dziecko będzie mogło się swobodnie wypowiedzieć i będzie wysłuchane; 
·	pobudzanie uczniów do aktywności w szukaniu pozytywnych rozwiązań  i w podejmowaniu prób nowych sposobów zachowania.
          Naszym marzeniem jest, aby dzieci coraz częściej mówiły MY
                          a nie tylko JA- uczeń,  TY- nauczyciel..
,,Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, 
aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza”
                                                      (Maria Kownacka) «