|
| | |
Uczniowie klas I-III w ramach obchodów CODE WEEK 2022 poznają, że kodowanie i programowanie to jedne z najważniejszych kompetencji, które otwierają przed dziećmi i uczniami nowe możliwości. Nauczyciele wprowadzali elementy kodowania i programowania do zajęć dydaktyczno-wychowawczych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w edukacji. Uczniowie poznali Geniboty, Photona i Skriboty, dla których programowali zadania za pomoca kart, tabletów i instrukcji słownych. Pracowali na wirtualnych i rozłożonych w sali matach. Ćwiczyli działania matematyczne i ustawiali kubeczkowe wieże. Uzupełniali karty pracy z łamigłówkami i zadaniami dotyczącymi kodowania. Była Kubeczkowa matematyka, Ozoboty, Geniboty, Photon, SkriBoty w akcji. Tworzenie kodów i zadań on-line i off line na macie do kodowania. Oprócz rozwijania spostrzegawczości i logicznego myślenia, utrwalli także treści matematyczne i przyrodnicze dostosowane do poziomu klas I-III. Uczniowie podczas edukacji informatycznych programowali zadania i wyzwania w Akademii Uczymy Dzieci Programować oraz na stronie www.code.org
| | |
|
| | | Brak komentarzy.
| |
| | | Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
| |
|