Nasze motto to słowa wypowiedziane przez Janusza Korczaka:
,,Dzieci już są ludźmi, mają swoje prawa, dążenia, oczekiwania
i stosunki z nimi trzeba układać na zasadzie współdziałania i współpartnerstwa.”
Edukacja wczesnoszkolna to pierwszy etap edukacji szkolnej. To klasy I - III.
W roku szkolnym 2010/11 -obejmuje 3 klasy pierwsze, 3 klasy drugie i 3 klasy trzecie.
W Edukacji wczesnoszkolnej pracuje obecnie 9 wysoko kwalifikowanych nauczycieli z bogatym doświadczeniem.
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 7.Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej –
mgr Andrzej Pastuszak,
–
zastępca dyrektora mgr Renata Szymańska prowadzi zajęcia w klasie III c.
Klasa I a – wychowawczyni klasy –
mgr Bożena Rejniak
Klasa I b – wychowawczyni klasy –
mgr Barbara Niezgoda
Klasa I c – wychowawczyni klasy -
mgr Anna Wójcik, obecnie zastępuje
p. Magdalena Lewandowska.
Klasa II a – wychowawczyni klasy –
mgr Anna Drewniak – Janczarek.
Klasa II b – wychowawczyni klasy – –
mgr Agnieszka Rudzka
Klasa II c - wychowawczyni klasy –
mgr Grażyna Antoń.
Klasa III a – wychowawczyni klasy –
mgr Iwona Pastuszak.
Klasa III b – wychowawczyni klasy -
mgr Małgorzata Paluch.
Klasa III c – wychowawczyni klasy –
mgr Jolanta Majewska.
Bierzemy udział w różnych formach doskonalenia, służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły.
Każde dziecko dla nas jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Dbamy o to, aby czuło się ważne i miało poczucie swojej wartości.
Już od pierwszych zajęć podejmujemy działania sprzyjające wzajemnemu poznaniu się dzieci. Proponujemy im zabawy, które uczą dostrzegania drugiego człowieka, akceptowania jego inności, szanowania jego potrzeb i tolerowania odmiennych upodobań. Uważamy, że zbudowanie u dzieci poczucia bezpieczeństwa, zaufania i akceptacji to droga do sukcesów dydaktycznych i wychowawczych każdego ucznia.
MY –nauczyciele Edukacji wczesnoszkolnej staramy się aby zapewnić dzieciom :
· możliwość zrozumienia i uznania dla ich wysiłków oraz dla ważności poruszanych przez nich spraw;
· stosowanie różnorodnych form zajęć wzbudzających zaciekawienie i zaangażowanie uczniów w temat;
· stwarzanie sytuacji, w których każde dziecko będzie mogło się swobodnie wypowiedzieć i będzie wysłuchane;
· pobudzanie uczniów do aktywności w szukaniu pozytywnych rozwiązań i w podejmowaniu prób nowych sposobów zachowania.
Naszym marzeniem jest, aby dzieci coraz częściej mówiły MY
a nie tylko JA- uczeń, TY- nauczyciel..
,,Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech,
aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza”
(Maria Kownacka) «