Nasze motto to słowa wypowiedziane przez Janusza Korczaka:
,,Dzieci już są ludźmi,
mają swoje prawa,
dążenia, oczekiwania
i stosunki z nimi trzeba układać na zasadzie współdziałania
i współpartnerstwa.”
Kształcenie zintegrowane to pierwszy etap edukacji szkolnej. To klasy I - III.
W roku szkolnym 2008/09 -obejmuje 3 klasy pierwsze, 3 klasy drugie i 3 klasy trzecie.
W Kształceniu Zintegrowanym pracuje obecnie 9 wysoko kwalifikowanych nauczycieli z bogatym doświadczeniem.
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 7.Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej – mgr Jolanta Majewska – prowadzi zajęcia w klasie III b.
Klasa I a – wychowawczyni klasy – mgr Barbara Niezgoda
Klasa I b – wychowawczyni klasy - mgr Anna Wójcik.
Klasa I c – wychowawczyni klasy – mgr Bożena Rejniak
Klasa II a - wychowawczyni klasy – mgr Grażyna Antoń.
Klasa II b – wychowawczyni klasy – mgr Anna Drewniak – Janczarek.
Klasa II c – wychowawczyni klasy – – mgr Agnieszka Rudzka.
Klasa III a – wychowawczyni klasy- mgr Małgorzata Paluch.
Klasa III b – wychowawczyni klasy – mgr Renata Szymańska.
Klasa III c – wychowawczyni klasy – mgr Iwona Pastuszak.
Bierzemy udział w różnych formach doskonalenia, służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły.
Każde dziecko dla nas jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Dbamy o to, aby czuło się ważne i miało poczucie swojej wartości.
Już od pierwszych zajęć podejmujemy działania sprzyjające wzajemnemu poznaniu się dzieci. Proponujemy im zabawy, które uczą dostrzegania drugiego człowieka, akceptowania jego inności, szanowania jego potrzeb i tolerowania odmiennych upodobań. Uważamy, że zbudowanie u dzieci poczucia bezpieczeństwa, zaufania i akceptacji to droga do sukcesów dydaktycznych i wychowawczych każdego ucznia.
MY –nauczyciele Nauczania Zintegrowanego staramy się aby zapewnić dzieciom :
· możliwość zrozumienia i uznania dla ich wysiłków oraz dla ważności poruszanych przez nich spraw;
· stosowanie różnorodnych form zajęć wzbudzających zaciekawienie i zaangażowanie uczniów w temat;
· stwarzanie sytuacji, w których każde dziecko będzie mogło się swobodnie wypowiedzieć i będzie wysłuchane;
· pobudzanie uczniów do aktywności w szukaniu pozytywnych rozwiązań i w podejmowaniu prób nowych sposobów zachowania.
Naszym marzeniem jest, aby dzieci coraz częściej mówiły MY
a nie tylko JA- uczeń, TY- nauczyciel..
,,Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech,
aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza”
(Maria Kownacka) «