|
| | |
Nasze motto to słowa wypowiedziane przez Janusza Korczaka:
,,Dzieci już są ludźmi, mają swoje prawa, dążenia, oczekiwania
i stosunki z nimi trzeba układać na zasadzie współdziałania i współpartnerstwa.”
Edukacja wczesnoszkolna to pierwszy etap edukacji szkolnej. To klasy I - III.
W roku szkolnym 2016/17 - obejmuje 2 klasy pierwsze, 3 klasy drugie i 3 klasy trzecie.
W Edukacji wczesnoszkolnej pracuje obecnie 8 wysoko kwalifikowanych nauczycieli z bogatym doświadczeniem.
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 7.Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej – mgr Andrzej Pastuszak
Zastępca dyrektora - mgr Renata Szymańska.
Klasa I a – wychowawczyni klasy – mgr Anna Drewniak – Janczarek
Klasa I b - wychowawczyni klasy – mgr Grażyna Antoń
Klasa II a – wychowawczyni klasy – mgr Iwona Pastuszak
Klasa II b – wychowawczyni klasy – mgr Jolanta Majewska
Klasa II c – wychowawczyni klasy mgr Bożena Rejniak
Klasa III a – wychowawczyni klasy – mgr Barbara Niezgoda
Klasa III b – wychowawczyni klasy - mgr Anna Wójcik
Klasa III c – wychowawczyni klasy - mgr Małgorzata Paluch
Nauczyciel języka angielskiego w klasach I-III - mgr Marzena Musińska - Niezgoda
Nauczyciel religii w klasach I-III - mgr Jadwiga Kowalska
Bierzemy udział w różnych formach doskonalenia, służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły.
Każde dziecko dla nas jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Dbamy o to, aby czuło się ważne i miało poczucie swojej wartości.
Już od pierwszych zajęć podejmujemy działania sprzyjające wzajemnemu poznaniu się dzieci. Proponujemy im zabawy, które uczą dostrzegania drugiego człowieka, akceptowania jego inności, szanowania jego potrzeb i tolerowania odmiennych upodobań. Uważamy, że zbudowanie u dzieci poczucia bezpieczeństwa, zaufania i akceptacji to droga do sukcesów dydaktycznych i wychowawczych każdego ucznia.
MY –nauczyciele Edukacji wczesnoszkolnej staramy się aby zapewnić dzieciom :
· możliwość zrozumienia i uznania dla ich wysiłków oraz dla ważności poruszanych przez nich spraw;
· stosowanie różnorodnych form zajęć wzbudzających zaciekawienie i zaangażowanie uczniów w temat;
· stwarzanie sytuacji, w których każde dziecko będzie mogło się swobodnie wypowiedzieć i będzie wysłuchane;
· pobudzanie uczniów do aktywności w szukaniu pozytywnych rozwiązań i w podejmowaniu prób nowych sposobów zachowania.
Naszym marzeniem jest, aby dzieci coraz częściej mówiły MY
a nie tylko JA- uczeń, TY- nauczyciel..
,,Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech,
aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza”
(Maria Kownacka)
| | |
|
| | | Brak komentarzy.
| |
| | | Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
| |
|