Zakładka klas I-III w Niedrzwicy Dużej
Strona Główna · Artykuły · Download · Forum · Linki · Kategorie Newsów Czerwca 08 2025 10:45:10
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Użytkowników Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 545
Najnowszy Użytkownik: Gosia
kalendarz
trwa inicjalizacja, prosze czekac...
Imieniny
Wszystkim chłopcom z okazji Dnia Chłopaka


W Dniu Waszego święta - każda dziewczynka o Was pamięta.
Drogi bracie, kuzynie, kolego !
- życzymy Wam wszystkiego Naj! Naj! Najlepszego!
Dużo zdrowia, uśmiechu dnia każdego, życia miłego.
Piątek i szóstek w szkole, wiele koleżanek i kolegów, mniej życia w biegu.
Tego życzą Wam wszystkie dziewczynki, no ażeby śmiały Wam się minki............ to.........

Abyście czyści i pachnący byli, salę szkolną wietrzyli,
śmieci wynosili, no i najważniejsze - do szkoły po nauki w radosnych podskokach pędzili.
Koleżanki z klas I-III





Pogadanka "Bezpieczny przejazd"
Dnia 27 września 2012 roku, w naszej szkole przedstawiciele PKP przygotowali pogadankę, dla uczniów klas I-III na temat bezpiecznego przekraczania przejazdów kolejowych. Uczniowie klas I-III, brali czynny udział w inscenizacji przygotowanej przez gości z PKP. Wykazali się dużą znajomością w tej kwestii.

Jak przekraczać - przejazdy kolejowe?

Każdy uczeń wie i każdemu dziś powie!


O Kampanii "Bezpieczny przejazd” czytaj więcej pod kreską...


Klasy I na wycieczce w Grodzie Choina - Horodyszcze
24 września 2012 rokuklasa I a - z wychowawczynią p. Jolantą Majewską oraz klasa I b - z wychowawczynią p. Iwoną Pastuszak, były na wycieczce

w miejscowości Choina - Horodyszcze
, gdzie przeżyli swoją pierwszą lekcję historii. Poznali życie w grodzie, zawody tamtych czasów, narzędzia i zwyczaje ludzi, którzy

wtedy żyli. Uczestniczyli w Słowiańskim święcie plonów oraz w uroczystości zaślubin. Popróbowali potraw z tamtych czasów i świetnie się bawili.



Wyróznienie w Konkursie -Szkoła, o jakiej marzę"
Dnia 21 września 2012 roku, podczas Koncertu Jubileuszowego 60 - lecia Radia Lublin, uczennica naszej szkoły

Sylwia Pastuszak z klasy VI c
- zdobyła wyróżnienie w Konkursie plastycznym - "Szkoła, o jakiej marzę"


Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. Image Hosted by ImageShack.us




KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. Bohaterów 7. Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej na lata szkolne 2011-2016
Koncepcja pracy szkoły została opracowana w oparciu o:
1. Ustawę o systemie oświaty z dn. 7 września 1991r. (Dz. U. z 2004r.nr 256, poz. 2572 z późn. zm. )
2. Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej
wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół
(Dz. U. z 2009r. nr 4, poz. 17).
3. Kartę Nauczyciela z dn. 26 stycznia 1982r. ( Dz. U. z 2006r.nr 97, poz. 674 z późn. zm.).
4. Konwencję o prawach dziecka z dnia 20 listopada 1989r.
5. Statut Szkoły Podstawowej w Niedrzwicy Dużej.
6. Program wychowawczy szkoły.
7. Program profilaktyczny szkoły.

MISJA

„Dziecko jest wspólnym dobrem rodziców i szkoły”-
Naszym zadaniem jest wspieranie rodziny w procesie wychowania i nauczania, stwarzając uczniom optymalne warunki do prawidłowego i wszechstronnego rozwoju. Uczymy kochać, szanować i żyć kulturą i tradycją narodu polskiego. Jednocześnie wychowujemy je do szacunku, współpracy i otwartości wobec innych narodów. Kształtujemy ucznia świadomego i odpowiedzialnego, posiadającego wiedzę i umiejętności konieczne do przyszłego funkcjonowania we współczesnym świecie, troszczącego się o środowisko, w którym żyje.
Koncepcja rozwoju szkoły w poszczególnych obszarach:

I. Zarządzanie i organizacja

1. Malowanie ścian i odnowienie parkietu w salach gimnastycznych..
2. Modernizacja i doposażenie pracowni informatycznej, zakup pomocy
dydaktycznych, sprzętu sportowego, mebli i niezbędnego wyposażenia placówki
3. Pozyskiwanie środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli.
4. Instalacja nowego pieca C.O., wymiana pokrycia dachowego, dojazd do kuchni i pod
starą szkołę
5. Remont toalet w starej szkole.
6. Poprawa warunków pracy i funkcjonowania świetlicy szkolnej.
7. Pozyskiwanie sponsorów na bieżące potrzeby szkolne.
8. Malowanie ścian i wzbogacanie księgozbioru biblioteki szkolnej.
9. Realizacja Programu Rządowego „Szklanka mleka” oraz „Owoce w szkole”.
10. Realizacja programu „Szkoła Promująca Zdrowie” oraz „ Bezpieczna Szkoła”.
11. Zapewnienie uczniom ciepłego posiłku.
12. Ścisła współpraca z Radą Rodziców i Radą Gminy.
13. Współpraca z instytucjami działającymi w środowisku lokalnym /OPS, GOKSiR,
Parafia, Policja, PCK, Poradniami Psychlogiczno- Pedagogicznymi,
Stowarzyszeniami, Fundacjami/
14. Organizacja nadzoru pedagogicznego i ewaluacji wewnętrznej.
15. Zapoznawanie uczniów i rodziców z ważnymi dokumentami szkoły.
16. Zapewnienie uczniom bogatej oferty zajęć pozalekcyjnych.

II. Wychowanie i opieka

1. Diagnoza sytuacji materialnej i potrzeb wychowawczych uczniów.
2. Organizacja i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom i rodzicom.
3. Opieka logopedyczna i pedagogiczna uczniów klas 1-6.
4. Diagnoza i monitoring realizacji obowiązku szkolnego.
5. Organizacja opieki w czasie wolnym - świetlica.
6. Prowadzenie kółek zainteresowań i zajęć pozalekcyjnych.
7. Organizacja udziału dzieci w konkursach na różnych szczeblach.
8. Promowanie uczniów osiągających sukcesy w różnych dziedzinach.
9. Realizacja działań wynikających z programu wychowawczego szkoły.
10. Realizacja działań z zakresu profilaktyki.
11. Współpraca z rodzicami.

III. Kształcenie

1. Umożliwienie uczniom wszechstronnego rozwoju poprzez dostosowanie programów nauczania
do możliwości i potrzeb uczniów oraz stosowanie różnorodnych metod i form pracy.
2. Wprowadzanie nowatorskich rozwiązań programowych.
3. Stosowanie różnorodnych sposobów wspierania i motywowania uczniów.
4. Zwiększanie szans edukacyjnych uczniów przez indywidualizację procesu nauczania.
5. Badanie i analizowanie osiągnięć edukacyjnych uczniów, formułowanie i wdrażanie wniosków
oraz działań przyczyniających się do poprawy wyników nauczania.
6. Organizowanie i realizacja procesów edukacyjnych w oparciu o współpracę nauczycieli
w ramach spotkań zespołów przedmiotowych.
7. Propagowanie zdrowego stylu życia poprzez działania sportowe oraz realizację
programów promujących zdrowie.
8. Wdrażanie do samorządności poprzez działania Samorządu Uczniowskiego i Samorządziku.


HARMONOGRAM KONSULTACJI NAUCZYCIELI klas I-III W ROKU SZKOLNYM 2012/2013

L.p. NAZWISKO I IMIĘ NAUCZYCIELA - TERMIN KONSULTACJI

1. Majewska Jolanta – klasa I a - wtorek,15.40-16.00; środa, 15.40-16.05

2. Pastuszak Iwona – klasa I b - środa, 9.15-10.00

3. Rejniak Bożena – klasa II a - środa, 15.40-16.10

4. Niezgoda Barbara – klasa II b - piątek,12.10-12.55

5. Wójcik Anna – klasa II c - wtorek, 15.40-16.30

6. Drewniak-Janczarek Anna – klasa III a - wtorek, 11.05-11.50

7. Rudzka Agnieszka – klasa III b - wtorek,10.10-11.00

8. Antoń Grażyna – klasa III c - wtorek, 9.15-10.00

9. Dobrowolski Artur – gimnastyka korekcyjna - piątek, 11.25-12.10

10. Kowalska Jadwiga - religia - poniedziałek, 11.05-11.50

11. Musińska-Niezgoda Marzena – język angielski - wtorek, 9.15-10.00

12. Pyc Teresa - logopedia - poniedziałek,15.00-15.45

13. Słotwińska Beata/Palusinska Marta - pedagog szkolny - wtorek, 15.00-16.00

19. Gruda Krystyna - biblioteka - na bieżąco

20. Paluch Małgorzata - świetlica - na bieżąco


Konsultacje wszystkich nauczycieli czytaj pod kreską ........... Czytaj więcej .....

Statut Szkoły Podstawowej w Niedrzwicy Dużej
ZAŁĄCZNIK NR 1 - DO UCHWAŁY NR 6/2011/2012 RADY PEDAGOGICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NIEDRZWICY DUŻEJ W SPRAWIE NOWELIZACJI STATUTU z dn. 17.10.2011r.

§18 zmieniono punkt 2
§ 21 zmieniono tytuł i dodano punkt 3

Punkt 2 otrzymuje brzmienie:

2. W klasie I szkoły podstawowej ocena klasyfikacyjna śródroczna i końcoworoczna oraz bieżąca jest oceną opisową, dotyczy również języka angielskiego i zajęć komputerowych.

Ocena bieżąca eksponuje osiągnięcia indywidualne dziecka, bez porównywania go z innymi. Uwzględnia wysiłek ucznia, wskazuje dobre i słabe strony pracy i sposoby poprawy. Ocena bieżąca może być ustna /pochwała, rozmowa/ lub pisemna /spostrzeżenia zapisywane są w dziennikach, zeszycie, w karcie szkolnych osiągnięć ucznia lub zeszycie obserwacji/.

Stosuje się określenia:
Doskonale – uczeń opanował wiadomości i umiejętności wykraczające ponad program
Brawo - uczeń w pełni opanował wiadomości i umiejętności
Dobrze - uczeń opanował wiadomości i umiejętności
Pracuj uważniej - uczeń częściowo opanował wiadomości i umiejętności
Musisz jeszcze popracować – uczeń nie opanował wiadomości i umiejętności


Oraz znaki:

+ w pełni opanował wiadomości i umiejętności
/ częściowo opanował wiadomości i umiejętności
- nie opanował wiadomości i umiejętności

2a. W klasach II i III ocena klasyfikacyjna śródroczna i końcoworoczna jest oceną opisową, zaś oceny bieżące ustala się za pomocą punktów od 1 – 6:

6 punktów, gdy osiągnięcia ucznia wyraźnie wykraczają poza poziom przewidzianych osiągnięć edukacyjnych;
5 punktów, gdy uczeń opanował pełny zakres wiadomości i umiejętności;
4 punkty, gdy opanowane wiadomości i umiejętności nie są pełne, ale pozwalają na dalsze opanowywanie treści;
3 punkty, gdy uczeń opanował podstawowy zakres wiadomości i umiejętności, sprawiający kłopoty w przyswajaniu trudniejszych treści;
2 punkty, gdy opanowane wiadomości i umiejętności są niewielkie i utrudniają dalsze kształcenie;
1 punkt , gdy wiadomości i umiejętności nie są opanowane, uczeń nie radzi sobie z zadaniami nawet z pomocą nauczyciela.

2b. Dopuszcza się komentarz słowny lub pisemny typu:

wyrażony cyfrą 6
Znakomicie! Wspaniale! Brawo! Osiągasz doskonałe wyniki. Posiadasz uzdolnienia i rozwijasz je. Należą Ci się gratulacje!
wyrażony cyfrą 5
Doskonale! Bardzo dobrze pracujesz. Robisz w szybkim tempie duże postępy. Tak trzymaj!
wyrażony cyfrą 4
Dobrze pracujesz jednak stać cię, by było lepiej. Włóż więcej wysiłku w podejmowane prace, co umożliwi ci osiągać lepsze wyniki
wyrażony cyfrą 3
Pracujesz, ale osiągasz słabe wyniki. Aby to zmienić na lepsze konieczna jest pomoc nauczyciela i rodziców, oraz systematyczna praca, wymagająca dużo wysiłku z twojej strony.
wyrażony cyfrą 2
Zbyt mało pracujesz i osiągasz bardzo słabe wyniki. Włóż dużo wysiłku, bądź aktywniejszy, skorzystaj z pomocy nauczyciela i rodziców.
wyrażony cyfrą 1
Osiągasz niezadowalające rezultaty. Spotkało cię niepowodzenie. Pokonasz to, ale czeka cię bardzo dużo systematycznej pracy wspólnie z nauczycielem i rodzicami.

Ocena prac pisemnych i sprawdzianów:

Poziom I – 60-51,5 pkt (100-86%)
Poziom II – 51-42,5 pkt (85-71%)
Poziom III – 42-30 pkt (70 – 51%)
Poziom IV – 29,5-31 pkt (50 – 31%)
Poziom V – 18-0 pkt (30 - 0%)

Semestralna ocena opisowa jest wynikiem półrocznej obserwacji rozwoju dziecka w oparciu o informacje zgromadzone w „kartach szkolnych osiągnięć ucznia” lub zeszycie obserwacji, zawiera zalecenia i wskazówki dla ucznia dotyczące postępów w edukacji i rozwoju społeczno – emocjonalnym. Ocena jest skierowana do dziecka i do rodziców.

Roczna ocena opisowa podkreśla zmiany w rozwoju dziecka wynikające ze stosowania wskazówek zawartych w ocenie semestralnej, ma charakter diagnostyczny, informacyjny, korekcyjny, motywacyjny i rozwojowy.

§21

Sposoby sprawdzania osiągnięć uczniów i obecności na zajęciach

Punkt 3 otrzymuje brzmienie:

3. Na każdej lekcji nauczyciel zobowiązany jest odnotować w dzienniku lekcyjnym obecność uczniów i zaznaczyć w następujący sposób:
- obecność zaznacza się zostawiając pustą kratkę
- nieobecność stawia się pionową kreskę
- spóźnienie to pionowa kreska otoczona kółkiem
- usprawiedliwiona nieobecność to plus
- nieusprawiedliwiona nieobecność to pionowa kreska
- w przypadku, gdy uczeń reprezentuje szkołę w konkursach, zawodach sportowych
lub przebywa na wycieczce, w rubryce obecności wpisuje się odpowiednio:
konkurs, zawody, wycieczka, natomiast przy temacie lekcji wpisuje się stan
faktyczny uczniów uczestniczących w lekcji.

Cały Statut Szkoły Podstawowej czytaj na www.spniedrzwicad.pl w zakładce Dokumenty szkolne oraz częściowo pod kreską ....... Czytaj więcej

Program klas I-III Szkoły Podstawowej w Niedrzwicy Dużej - "Odkrywam siebie"
Program nauczania do cyklu "Odkrywam siebie" dla klas I-III Szkoły Podstawowej jest zgodny z nową podstawą programową - (Rozporządzenie MEN z dnia 23.12.2008 r.)

Program - czytaj więcej - pod kreską .....

Zebrania z Rodzicami uczniów klas I - VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ w Niedrzwicy Dużej
Dnia 11 września 2012 roku (wtorek) o godzinie 17.00 w stołówce (dawnej świetlicy szkolnej sala nr 24) odbędzie się spotkanie Rodziców uczniów klas I z pedagogiem szkolnym.

17.25 - 18.15 - spotkania rodziców z wychowawcami klas

18.15 - zebranie Rady Rodziców w stołówce szkolnej

Serdecznie zapraszamy.


Przydział sal:

Kl. I a - sala nr 1 / stara szkoła/

Kl. I b - sala nr 2 / stara szkoła/

Kl. II a – s. nr 24(świetlica)

Kl. II b –s. nr 16

Kl. II c - s. nr 3 /stara szkoła/

Kl. III a –s. nr 31

Kl. III b – s. nr 33

KL. III c – s. nr 11


Na nowy rok szkolny 2012/13 dla Was życzenia
Image Hosted by ImageShack.us


Samorządzik klas I-III.

Na nowy rok szkolny 2013/14 dla Was życzenia

Edukacaja wczesnoszkolna ty my - klasy I-III
Nasze motto to słowa wypowiedziane przez Janusza Korczaka:

,,Dzieci już są ludźmi, mają swoje prawa, dążenia, oczekiwania
i stosunki z nimi trzeba układać na zasadzie współdziałania i współpartnerstwa.”

Image Hosted by ImageShack.us


Edukacja wczesnoszkolna to pierwszy etap edukacji szkolnej. To klasy I - III.
W roku szkolnym 2012/13 - obejmuje 2 klasy pierwsze, 3 klasy drugie i 3 klasy trzecie.
W Edukacji wczesnoszkolnej pracuje obecnie 8 wysoko kwalifikowanych nauczycieli z bogatym doświadczeniem.

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 7.Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej – mgr Andrzej Pastuszak,

zastępca dyrektora - mgr Renata Szymańska.

Klasa I a – wychowawczyni klasy – mgr Jolanta Majewska.

Klasa I b – wychowawczyni klasy – mgr Iwona Pastuszak.

Klasa II awychowawczyni klasy mgr Bożena Rejniak

Klasa II b
wychowawczyni klasy mgr Barbara Niezgoda

Klasa II c wychowawczyni klasy - mgr Anna Wójcik,

Klasa III a wychowawczyni klasymgr Anna Drewniak – Janczarek.

Klasa III b
wychowawczyni klasy – – mgr Agnieszka Rudzka

Klasa III c
- wychowawczyni klasy mgr Grażyna Antoń.


Bierzemy udział w różnych formach doskonalenia, służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły.
Każde dziecko dla nas jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Dbamy o to, aby czuło się ważne i miało poczucie swojej wartości.
Już od pierwszych zajęć podejmujemy działania sprzyjające wzajemnemu poznaniu się dzieci. Proponujemy im zabawy, które uczą dostrzegania drugiego człowieka, akceptowania jego inności, szanowania jego potrzeb i tolerowania odmiennych upodobań. Uważamy, że zbudowanie u dzieci poczucia bezpieczeństwa, zaufania i akceptacji to droga do sukcesów dydaktycznych i wychowawczych każdego ucznia.

MY –nauczyciele Edukacji wczesnoszkolnej staramy się aby zapewnić dzieciom :
· możliwość zrozumienia i uznania dla ich wysiłków oraz dla ważności poruszanych przez nich spraw;
· stosowanie różnorodnych form zajęć wzbudzających zaciekawienie i zaangażowanie uczniów w temat;
· stwarzanie sytuacji, w których każde dziecko będzie mogło się swobodnie wypowiedzieć i będzie wysłuchane;
· pobudzanie uczniów do aktywności w szukaniu pozytywnych rozwiązań i w podejmowaniu prób nowych sposobów zachowania.

Naszym marzeniem jest, aby dzieci coraz częściej mówiły MY
a nie tylko JA- uczeń, TY- nauczyciel..

,,Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech,
aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza”

(Maria Kownacka)

Strona 108 z 140 << < 105 106 107 108 109 110 111 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Licznik do wakacji
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Nauczyciel
19 grudnia 2007 15:29:27
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z wycieczek, uroczystości i imprez szkolnych znajdujących sie w naszej GALERII oraz do przeczytania artykułów w zakładce ARTYKUŁY.
Copyright © 2006
Powered by PHP-Fusion v6.01.6 © 2003-20051420496 Unikalnych wizyt Asymetric Green Theme by: Divine JazOOn