 |
 |  |  | Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
|  |  |
 |
 |  |  | Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 545
Najnowszy Użytkownik: Gosia
|  |  |
 |
 |  |  | trwa inicjalizacja, prosze czekac... |  |  |
 |
 |  |  |
 |  |  |
 |
 |  |  | 31 października 2013 roku ( czwartek)- jest pierwszym z 6 dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2013/2014 a kolejne to:
01 kwietnia 2014 r. – sprawdzian klas VI
· 2 maja 2014 r.
· 02 czerwca 2014r.
· 20 czerwca 2014r.
· 1 dzień zostaje w rezerwie na ewentualne trudne warunki atmosferyczne lub będzie wykorzystany po klasyfikacji rocznej.
|  |  |
 |
 |  |  |
Jedz owoce i warzywa, bo w nich siła jest prawdziwa!
Bądź mistrzem w zjadaniu owoców i warzyw !
Komisja Europejska uruchomiła nowy program Wspólnej Polityki Rolnej „Owoce w szkole”. Program finansowany jest ze środków pochodzących z budżetu UE (75%) oraz środków pochodzących z budżetu krajowego (25%).
W Polsce program skierowany jest do uczniów klas I-III szkół podstawowych.
Głównym celem programu jest trwała zmiana nawyków żywieniowych dzieci poprzez zwiększenie udziału owoców i warzyw w ich codziennej diecie oraz propagowanie zdrowego odżywiania poprzez działania towarzyszące o charakterze edukacyjnym realizowane w szkołach podstawowych.
Dzieciom uczestniczącym w programie udostępnia się:
* świeże owoce (jabłka, gruszki, truskawki),
* świeże warzywa (marchew, papryka słodka, rzodkiewki),
* soki owocowe, warzywne oraz owocowo – warzywne.
Każde dziecko uczestniczące w programie otrzymuje jednorazowo porcję składającą się z jednego produktu owocowego i jednego produktu warzywnego oraz soku.
W ramach programu „Owoce w szkole” dzieciom udostępniane są owoce i warzywa przygotowane do bezpośredniego spożycia, wystarczająco rozwinięte, dojrzałe i zdrowe.
|  |  |
 |
 |  |  |
Zmiana czasu letniego na zimowy nastąpi dnia 27 pażdziernika 2013 roku. W nocy z soboty na niedzielę wskazówki zegarków przesuwamy z godz. 3:00 na 2:00 .
Czas letni zacznie znów obowiązywać 30 marca 2014 r.

ŚPIMY GODZINĘ DŁUŻEJ!
|  |  |
 |
 |  |  |
|  |  |
 |
 |  |  | W dniu 17 października w SP w Sobieszczanach odbył się V Międzyszkolny Konkurs wiedzy o Janie Pawle II pt. „Santo Subito”. Konkursowi wiedzy towarzyszył konkurs plastyczny dla szkół podstawowych pt. „Jan Paweł II – przyjaciel dzieci”.
Aleksandra Ostrowska z klasy III a, pod kierunkiem p. Jadwigi Kowalskiej - zdobyła III miejsce.
Brawo ! Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. 
Oto nagrodzona praca Aleksandry Ostrowskiej, która zajęła III miejsce.

|  |  |
 |
 |  |  |
Drodzy Nauczyciele !
Niech Wam nie zbraknie nigdy zdrowia,
niech szkoła w dom się wspólny zmienia!
Praca wychowawcy to praca niełatwa,
bo często leniwa i krnąbrna jest dziatwa.
Kocha ona figle i chętnie się czubi,
lecz stroni od książki, uczyć się nie lubi.
Trzeba dużo zdrowia, dużo czasu stracić,
aby umysł ucznia rozwinąć, wzbogacić,
który gdy dorośnie, dopiero zrozumie,
jak jest w życiu ciężko, gdy się mało umie.
Wszyscy nasi Kochani Nauczyciele,
dla swoich uczniów cierpliwości macie wiele.
Za naukę, za trud jaki jest wkładany,
przeogromny bukiet życzeń dzisiaj Wam składamy.
Życzenia szczere, prawdziwe, z uczniowskich serc płynące,
jak świeże kwiaty pachnące, kwitnące na polskiej łące.
Dużo zdrowia, cierpliwości, wytrwałości,
mało zmartwień i dużo radości.
Uczniów do nauki zawsze gotowych
oraz wielu sukcesów zawodowych!
Ze wszystkich uczniów zadowolenia
oraz wielu marzeń do spełnienia.
SAMORZĄDZIK KLAS I-III
14 października 2013 roku w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Edukacji Narodowej. Uczniowie klasy IV a pod kierunkiem wychowawcy, p. Liliany Rosieckiej, przygotowali program artystyczny skierowany do wszystkich pracowników naszej szkoły. Dzieci dziękowały za przekazywaną wiedzę, opiekę, cierpliwość i trud wkładany w codzienną pracę. Występy uświetniły piosenki w wykonaniu szkolnego zespołu wokalnego, pod kierunkiem p. Barbary Pałki. Dyrekcji, nauczycielom oraz wszystkim pracownikom szkoły złożyli życzenia przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego, pod kierunkiem p. Magdaleny Oleszek oraz przedstawiciele Samorządziku klas I-III, pod kierunkiem p. Iwony Pastuszak i p. Anny Drewniak - Janczarek.
|  |  |
 |
 |  |  |
|  |  |
 |
 |  |  | Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 7. Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Niedrzwicy Dużej informuje, że po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej, rady rodziców oraz samorządu uczniowskiego, biorąc pod uwagę warunki lokalowe szkoły i potrzeby społeczności lokalnej ustala następujące dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2013/2014:
· 31 października 2013r.
· 01 kwietnia 2014 r. – sprawdzian
· 2 maja 2014 r.
· 02 czerwca 2014r.
· 20 czerwca 2014r.
· 1 dzień zostaje w rezerwie na ewentualne trudne warunki atmosferyczne lub będzie wykorzystany po klasyfikacji rocznej.
Podstawa prawna: § 5 rozporządzenia MEN z dnia 5 października 2010 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1245),
Dyrektor szkoły - Andrzej Pastuszak
|  |  |
 |
 |  |  |
|  |  |
 |
 |  |  | W roku szkolnym 2013/2014 uczniowie Szkoły Podstawowej w Niedrzwicy Dużej objęci są obowiązkowym ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków dzieci przez Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. GOTHAER.
Składka wynosi 35 zł (na sumę ubezpieczeniową 16 000 zł). Wpłaty do wychowawców klas do 15 września 2013 r.
Ogólne warunki ubezpieczenia są do wglądu w sekretariacie szkoły.
W razie nieszczęśliwego wypadku, zanim rodzice zgłoszą sprawę do Towarzystwa Ubezpieczeń (okres 7 dni), prosimy o wcześniejszą konsultację z agentem ubezpieczeniowym: p. Joanna Siatka
Specjalista ds. ubezpieczeń szkół i przedszkoli: e-mail : jssiatka@interia.pl
tel. 507 202 892
|  |  |
 |
 |  |  | ZEBRANIE RODZICÓW uczniów klas I - VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ w Niedrzwicy Dużej odbędzie się we wtorek, 10 września 2013 roku, wg porządku:
- godz.17.00 –17.30 spotkanie rodziców klas I z pedagogiem PPP i logopedą s. 24 /stołówka/;
-godz.17.30 – 18.15 spotkania z wychowawcami;
- godz.18.15 zebranie Rady Rodziców s. 24/ stołówka/.
Przydział sal:
Kl. I abc – s. nr 3,2,1 / stara szkoła/
Kl. II ab – s. nr 16,31
Kl. III abc –s. nr 13,12,14
Kl. IVab – s. nr 15,33
Kl. Vabc – s.nr 1,2,3 /II piętro/
Kl. VI abc –s. nr 6,7,8 /II piętro/
Celem spotkań będzie - zapoznanie z wymaganiami edukacyjnymi poszczególnych klas, zapoznanie z koncepcją pracy szkoły, omówienie spraw organizacyjnych klasy i szkoły oraz zapoznanie rodziców z planem pracy dydaktyczno - wychowawczej szkoły.
Zapraszamy
|  |
|
|
|
|